vrijdag 18 augustus 2017

Back To Work?

Haii, sorry dat ik niks heb gepost hier. Ik had geen zin. Ik heb nog wel artikel ideetjes, maar er komt er momenteel niks van. Ik ben op vakantie nu en ik wil niks schrijven, want ik heb vakantie. (Echt waar? Nee joh...) Oh ja, ik ga op een blog schrijven waar ik een post-schema heb, en ik moet me aan dat schema houden... En ik heb nog een YouTube kanaal met 34 abonnees (Dat is veel he?) en daar moet ik video's voor maken. En ik moet ook binnenkort weer naar school, gaat lekker. Dus deze blog blijft een beetje leeg. Maar je kunt mij volgen op Instagram: @noola_sarah en op Twitter: @cutienezz_12 en op Musical.ly: @its_noola04 .  Dus ik hoop dat jullie snappen dat er tot December niet veel kan komen. Er komt zo nog 1 artikel online, maar meer effe niet. Dus ja, Bye!
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageer hier! Een leuke reactie is altijd toegestaan!